Claim for damages — Claims.PL — Damages.EU — Odszkodowania.ME — Likwidator.EU

Odszkodowania.ME  &  Claims.PL  &  Damages.EU

Damages claims and remedies, compensations

Odszkodowanie.ME  —  Odszkodowania.ME  —  Claim.com.pl  —  Claims.PL  —  Claims.com.pl  —  Likwidator.EU  —  DobryAgent.PL

 ZGŁOŚ wygodnie przez INFOLINIĘ  

 ZADZWOŃ pod nr (+4888 55 888 55  lub  (+48888 30 50 70  Zapraszamy !

e-mail:  
info@diler.pl    lub    odszkodowanie@diler.pl 
 

Odszkodowania.ME  &  Claims.PL  &  Damages.EU

"Pomagamy w uzyskaniu odszkodowań w wypadkach, które wydarzyły się
po 10 sierpnia 1997 roku”

„ Obowiązkowa Polisa OC w Twoim samochodzie chroni Cię przy szkodach osobowych na kwotę 5 mln EURO – to jest ponad 20 mln złotych – wiedziałeś o tym?” 

„ W przypadku szkody majątkowej ta ochrona sięga 1 mln EURO
– czyli ponad 4 mln złotych”

„ Pamiętaj – przysługuje Ci odszkodowanie z polisy Odpowiedzialności Cywilnej sprawcy ”

Poszkodowany nie musi być ubezpieczony

Pomagamy osobom poszkodowanym w wypadkach uzyskać wysokie odszkodowanie, gdy nastąpiło:

  • -uszkodzenie ciała jako kierowca, pasażer, pieszy, rowerzysta
  • -utrata osoby bliskiej
  • -szkoda w pojeździe lub mieniu
  • -wypadek przy pracy
  • -wypadek w gospodarstwie rolnym
  • -zaniżone lub nie wypłacone odszkodowanie

-zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę

  • -pieniądze na prywatne leczenie i rehabilitację
  • -odszkodowanie za utracone dochody
  • -rentę dla niezdolnych do pracy
  • -refundację kosztów pochówku
  • -odszkodowanie za uszkodzony lub utracony pojazd

-bezpłatnie zweryfikujemy, czy przysługuje Ci odszkodowanie

  • -skompletujemy wszelkie dokumenty niezbędne do prowadzenia sprawy
  • -zgłosimy szkodę do właściwego zakładu ubezpieczeń
  • -będziemy Cie reprezentować na każdym etapie sprawy
  • -będziemy monitorować prawidłowość i terminowość działań ubezpieczyciela
  • -jeśli zajdzie konieczność będziemy Cię reprezentować przed właściwym sądem
  • -uzyskamy pełną kwotę odszkodowania
  • -systematycznie informujemy klientów o postępach w sprawie
  •  
    Oferujemy obsługę odszkodowań zdrowotnych, odszkodowań komunikacyjnych, odszkodowań OC, zadośćuczynień. 

    Nasza oferta skierowana jest zarówno do osób poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych, a także pracowniczych.
    Skorzystaj z profesjonalnej pomocy prawnej celem uzyskania należnego Tobie odszkodowania.
    Wyręczymy Cię na każdym etapie postępowania z ubezpieczycielem, wynegocjujemy najlepsze warunki.
    Zapewniamy bezpłatne konsultacje ze specjalistami z zakresu prawa ubezpieczeń i odszkodowań!


    Czym różni się odszkodowanie od zadośćuczynienia?

    Odszkodowanie to poniesiona w związku ze zdarzeniem szkoda materialna zaistniała po stronie poszkodowanego.
    Zadośćuczynienie natomiast to roszczenie dotyczące doznanej przez poszkodowanego krzywdy fizycznej i psychicznej. 
    Dla przykładu zniszczenie samochodu podlega odszkodowaniu, natomiast trauma psychiczna z nim związana jest oraz uszkodzenie ciała to roszczenie dotyczące zadośćuczynienia.
    Odszkodowanie należy się każdemu, kto w skutek konkretnego zdarzenia poniósł szkodę majątkową lub osobową jak i zamierza dochodzić zadośćuczynienia w związku ze zdarzeniem za doznaną krzywdę fizyczną i psychiczną.
    Wynagrodzenie za sukces (Success fee) - wynagrodzenie (określone procentowo) jest zależne od wygranej w konkretnej sprawie (procent od zasądzonej przez sąd na rzecz klienta kwoty).

  • 5% poszkodowanych w wypadkach stwierdza, że ściągną sobie odszkodowanie sami. Kwoty które uzyskują są to kwoty minimalne.

    25% poszkodowanych trafia do kancelarii odszkodowawczych, gdzie adwokaci i specjaliści ściągają za niego maksymalne odszkodowania w jak najkrótszym czasie.
     
    70% osób nie robi z tym nic!

    Z czego to wynika? Z niewiedzy.

    Większość z nas nie wie, po co tak naprawdę płaci OC. Nie wie, że ubezpieczyciel ma obowiązek w ramach płaconych przez nasz składek pokryć wyrządzone przez nas szkody do kwoty 5 mln euro!!   (to ponad 20 mln złotych !!!) Nie jak w NNW między 5 - 20 tyś zł. 

    Więc ogólnie pomoc powypadkową otrzymuje ułamek osób. Dlatego pracy nie braknie, a ludzie są naprawdę wdzięczni, że ich o tym uświadamiam. Na tyle, że sami chcą pomagać osobom w swoim otoczeniu, przez co zatrudniają się w naszej firmie, choćby po to, by przy okazji pomóc najbliższym.
     
  • Współpraca z Claims.PL - Odszkodowanie.ME
  • Poszukujemy w całej Polsce oraz w Europie:
    • - lekarzy
    • - rehabilitantów
    • - psychologów
    • - sklepy medyczne
    • - przychodnie i kliniki specjalistyczne
    • - warsztaty blacharsko - lakiernicze
    • - mechaników
    • - pomoce drogowe
    • - stacje diagnostyczne
    • - wypożyczalnie samochodów
    • - agencje ubezpieczeniowe
    • - doradców finansowych
    • - biura kredytowe
    • - zakłady pogrzebowe
    • - stowarzyszenia
    • - liderów działających w branży MLM

    i wszystkich innych zainteresowanych dodatkowym dochodem.

    Masz pytania?

    Zadzwoń lub napisz do nas a dowiesz się w jaki sposób możemy wynagrodzić Cię za skuteczną rekomendację.
     

    Telefon:
     ZADZWOŃ pod nr (+4888 55 888 55  lub  (+48888 30 50 70  Zapraszamy  
    e-mail:
    info@diler.pl    lub    odszkodowanie@diler.pl
     
Damages claims and remedies


Damages to compensate a party for breach of contract fall into two types: 'expectation' or 'reliance' damages.

'Expectation' damages are intended to put the wronged party in the position it would have been in if the contract had been fulfilled as intended. This is the normal measure for assessing damages for breach of contract. Expectation damages can be measured in four ways:

  • cost of rectification;
  • difference in value between the actual and expected performance;
  • difference in cost to the contractor between actual and expected performance;
  • loss of amenity.

'Reliance' losses are also known as wasted expenditure. If the party who is not in breach has good reason not to pursue damages for expectation loss it may be able to recover damages to put it in the position it would have been in if the contract had never been performed. Reliance damages are intended to compensate the innocent party for expenses incurred and losses suffered in reliance on the contract. The object is to put the innocent party in the same position it would have occupied had the contract never been made. Expectation loss and reliance loss are mutually exclusive to prevent double recovery.

The appropriate measure of damages for incomplete or defective works is that which reflects the true nature of the wronged party's loss. However, this is also subject to a requirement of 'reasonableness' – if it would be unreasonable for the wronged party to insist on the contract being fulfilled as intended, it can only claim for the difference in value.

An important case in this area happened in 1996. A contractor, Ruxley Electronics, was meant to build a seven foot six inch deep swimming pool, but the finished pool was only six foot deep. The cost of a new pool would have been £21,560 but the employer, Mr Forsyth, never had any intention of using the damages to correct the fault. The House of Lords upheld an alternative award for £2,500 of 'loss of amenity'. Lord Lloyd said that, although what Forsyth intended to do with the money was irrelevant after the extent of his loss had been established, it was certainly relevant in determining the appropriate measure of that loss.

Reliance on professional advice

If a contractor is in breach of contract it is usually because of defects, which mean that the contractor has failed to perform in accordance with the contract. In this case the employer may have a dilemma in considering what remedial work should be undertaken. This was the situation facing Linklaters Business Services (LBS) in its 2010 case against building contractor McAlpine.

McAlpine had built a city headquarters for LBS, and had subcontracted for the installation of an air conditioning system. In 2006 a leak was identified, and it was discovered that the pipes were seriously corroded. LBS' consultants advised that the pipework should be stripped out and fully replaced.

At the trial McAlpine argued that it was not reasonable or necessary to have fully replaced the pipework - some lesser remedial scheme involving a combination of replacement and repair would have been more appropriate. However, the judges held that the decision to replace the pipework fully was reasonable, particularly as the firm had taken professional advice before demanding that remedy.

Reliance on non-negligent advice is not on its own enough to establish an entitlement to full costs, but will be a material factor which the court will take into account.

Reasonableness in the valuation of claims

Overstating the value of a claim can have two potential consequences:

  • adverse costs awards;
  • loss of credibility.

Adverse costs awards: courts have discretion to award costs to either party. Under the Civil Procedure Rules (CPR), the courts should take into consideration 'all the circumstances, including the conduct of the parties' when making an award. 'Conduct' specifically includes whether a claimant has exaggerated its claim.

The court can do two things in these circumstances:

  • deprive a successful claiming party of its costs;
  • award the defending party its costs, assessed on an indemnity basis.

Damaging credibility: attempting to claim for spurious categories of loss will damage the credibility of the claiming party but also of its witnesses, whether expert or factual.

Loss of credibility can:

  • lead the court to take a cautious approach to even genuine or arguable items of loss;
  • undermine the claiming party's arguments about the defending party's liability.
  • (Construction claims, compensation, compensations)
  • Masz pytania?
  • Zadzwoń lub napisz do nas a dowiesz się w jaki sposób możemy wynagrodzić Cię za skuteczną rekomendację.
Claims.PL - Odszkodowanie.ME
Telefon 88 55 888 55
 
Biuro obsługi klienta
Skontaktuj się z biurem obsługi klienta.

Tel.: +48 888 30 50 70
InfoLINIA codziennie od 7:00 do 23:00